DYREKTOR
MIEJSKIEGO CENTRUM USŁUG SOCJALNYCH WE WROCŁAWIU
przy ul. Mącznej 3
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Starszego administratora ds. personalnych
w Dziale Kadr i Płac
wymiar: 1,000 etat
ilość stanowisk pracy: 1
1. Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
1) Wykształcenie: wyższe, umożliwiające wykonywanie pracy na danym stanowisku (mile widziane wykształcenie z zakresu HR, ZZL) i min. 3-letni staż pracy;
2) nieposzlakowana opinia;
3) obywatelstwo polskie;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe (wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):
1) umiejętność obsługi programu kadrowo-płacowego ENOVA oraz programu Płatnik, a także urządzeń biurowych i sprzętu oraz oprogramowania komputerowego (WORD, EXCEL);
2) znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz ustawy
o pracownikach samorządowych;
3) umiejętność samodzielnej pracy na stanowisku;
4) dokładność i staranność wykonywania zadań;
5) zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym i rozwiązywania problemów złożonych;
6) umiejętność przekonywującego argumentowania służącego osiąganiu wyznaczonych celów;
7) umiejętność pracy w zespole;
8) umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi;
9) umiejętność zachowywania się w sytuacjach konfliktowych;
10) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Weryfikowanie dokumentów nowo przyjmowanych pracowników w zakresie zgodności
z wnioskiem o zatrudnienie na określonym stanowisku pracy;
2) Sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązania, zmiany oraz rozwiązania stosunku pracy, w tym umów-zleceń;
3) Zakładanie, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej;
4) Wprowadzanie i aktualizowanie danych do programu kadrowo-płacowego;
5) Wystawianie poleceń wyjazdów służbowych i ich rejestrowanie;
6) Prowadzenie procedury i przygotowanie dokumentów związanych z nakładaniem na pracowników kar porządkowych;
7) Pomoc i przygotowywanie wniosków pracowników o świadczenia rehabilitacyjne, emerytury
i renty. Ustalanie uprawnień pracowników do odpraw z tego tytułu;
8) Przygotowanie dokumentacji kadrowo- płacowej do archiwum;
9) Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
10) Sporządzanie zaświadczeń do ZUS dla pracowników i emerytów;
11) Sporządzanie list wynagrodzeń pracowników i list należności dla zleceniobiorców;
12) Sporządzanie i wysyłanie deklaracji i raportów ZUS;
13) Nanoszenie potrąceń indywidualnych do programu kadrowo-płacowego;
14) Sporządzanie dokumentów PK;
15) Sporządzanie sprawozdań do GUS;
16) Sporządzanie rocznych deklaracji o wysokości zaliczki na podatek dochodowy (PIT 4R i 8R);
17) Sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-8/11).
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) stanowisko pracy wyposażone w komputer;
2) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
3) większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej;
4) zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
5. Informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Za miesiąc kwiecień, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
2) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według załączonego wzoru,
3) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych – opatrzone własnoręcznym podpisem;
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – opatrzone własnoręcznym podpisem;
7. Dodatkowe dokumenty:
1) szczegółowe CV – opatrzone własnoręcznym podpisem,
2) list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem,
3) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
4) kserokopie świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu).
5) ewentualna kserokopia zaświadczenia o niepełnosprawności.
8. Forma zatrudnienia:
umowa o pracę na czas określony, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
9. Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 27.05.2025 r. (decyduje data wpływu do MCUS) w formie:
1) papierowej:
- za pośrednictwem poczty na adres korespondencyjny Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3; 54-131 Wrocław: w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta zatrudnienia – MCUS.DKP.110-5/2025” lub
- w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, pok. 160 (sekretariat) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–15:00
2) elektronicznej:
-na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w tytule wiadomości proszę wprowadzić „Oferta zatrudnienia – MCUS.DKP.110-5/2025”.
- za pośrednictwem portalu e-PUAP (w wyszukiwarce urzędów należy wyszukać miasto Wrocław, następnie wybrać Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, w tytule pisma wprowadzić: „Oferta zatrudnienia – MCUS.DKP. 110-5/2025”.
Na dokumentach należy złożyć jeden z trzech wymienionych podpisów:
podpis własnoręczny, kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany.
Dokumenty wymienione w punkcie 6 i 7 przesłane drogą elektroniczną, kandydat jest zobowiązany przedstawić w oryginale podczas przeprowadzanej rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych (MCUS) ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji na stanowisko Starszego administratora ds. personalnych, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1).
Podanie przez mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania”.
Zgłoszenia kandydatów niekompletne lub złożone po terminie nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej, na stronie internetowej MCUS, tj. www.mcus.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MCUS przy ul. Mącznej 3.
Niespełnienie któregokolwiek warunku wymienionego w „wymaganiach niezbędnych” oraz nie dołączenie któregokolwiek „wymaganego dokumentu” powoduje odrzucenie oferty.
Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH