DYREKTOR
MIEJSKIEGO CENTRUM USŁUG SOCJALNYCH WE WROCŁAWIU
przy ul. Mącznej 3
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Starszego administratora ds. personalnych
w Dziale Kadr i Płac
wymiar: 1,000 etat
ilość stanowisk pracy: 1

1. Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):

1) Wykształcenie: wyższe, umożliwiające wykonywanie pracy na danym stanowisku (mile widziane wykształcenie z zakresu HR, ZZL) i min. 3-letni staż pracy;
2) nieposzlakowana opinia;
3) obywatelstwo polskie;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe (wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):

1) umiejętność obsługi programu kadrowo-płacowego ENOVA oraz programu Płatnik, a także urządzeń biurowych i sprzętu oraz oprogramowania komputerowego (WORD, EXCEL);
2) znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz ustawy
o pracownikach samorządowych;
3) umiejętność samodzielnej pracy na stanowisku;
4) dokładność i staranność wykonywania zadań;
5) zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym i rozwiązywania problemów złożonych;
6) umiejętność przekonywującego argumentowania służącego osiąganiu wyznaczonych celów;
7) umiejętność pracy w zespole;
8) umiejętność efektywnego porozumiewania się z ludźmi;
9) umiejętność zachowywania się w sytuacjach konfliktowych;
10) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Weryfikowanie dokumentów nowo przyjmowanych pracowników w zakresie zgodności
z wnioskiem o zatrudnienie na określonym stanowisku pracy;
2) Sporządzanie dokumentów dotyczących nawiązania, zmiany oraz rozwiązania stosunku pracy, w tym umów-zleceń;
3) Zakładanie, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji pracowniczej;
4) Wprowadzanie i aktualizowanie danych do programu kadrowo-płacowego;
5) Wystawianie poleceń wyjazdów służbowych i ich rejestrowanie;
6) Prowadzenie procedury i przygotowanie dokumentów związanych z nakładaniem na pracowników kar porządkowych;
7) Pomoc i przygotowywanie wniosków pracowników o świadczenia rehabilitacyjne, emerytury
i renty. Ustalanie uprawnień pracowników do odpraw z tego tytułu;
8) Przygotowanie dokumentacji kadrowo- płacowej do archiwum;
9) Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
10) Sporządzanie zaświadczeń do ZUS dla pracowników i emerytów;
11) Sporządzanie list wynagrodzeń pracowników i list należności dla zleceniobiorców;
12) Sporządzanie i wysyłanie deklaracji i raportów ZUS;
13) Nanoszenie potrąceń indywidualnych do programu kadrowo-płacowego;
14) Sporządzanie dokumentów PK;
15) Sporządzanie sprawozdań do GUS;
16) Sporządzanie rocznych deklaracji o wysokości zaliczki na podatek dochodowy (PIT 4R i 8R);
17) Sporządzanie informacji o uzyskanych dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-8/11).

4. Warunki pracy na stanowisku:
1) stanowisko pracy wyposażone w komputer;
2) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
3) większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej;
4) zatrudnienie w ramach umowy o pracę.

5. Informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Za miesiąc kwiecień, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
2) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według załączonego wzoru,
3) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych – opatrzone własnoręcznym podpisem;
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – opatrzone własnoręcznym podpisem;

7. Dodatkowe dokumenty:
1) szczegółowe CV – opatrzone własnoręcznym podpisem,
2) list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem,
3) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
4) kserokopie świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu).
5) ewentualna kserokopia zaświadczenia o niepełnosprawności.

8. Forma zatrudnienia:
umowa o pracę na czas określony, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.

9. Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 27.05.2025 r. (decyduje data wpływu do MCUS) w formie:

1) papierowej:
- za pośrednictwem poczty na adres korespondencyjny Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3; 54-131 Wrocław: w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta zatrudnienia – MCUS.DKP.110-5/2025” lub
- w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, pok. 160 (sekretariat) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–15:00
2) elektronicznej:
-na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w tytule wiadomości proszę wprowadzić „Oferta zatrudnienia – MCUS.DKP.110-5/2025”.
- za pośrednictwem portalu e-PUAP (w wyszukiwarce urzędów należy wyszukać miasto Wrocław, następnie wybrać Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, w tytule pisma wprowadzić: „Oferta zatrudnienia – MCUS.DKP. 110-5/2025”.
Na dokumentach należy złożyć jeden z trzech wymienionych podpisów:
podpis własnoręczny, kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany.
Dokumenty wymienione w punkcie 6 i 7 przesłane drogą elektroniczną, kandydat jest zobowiązany przedstawić w oryginale podczas przeprowadzanej rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych (MCUS) ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji na stanowisko Starszego administratora ds. personalnych, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1).

Podanie przez mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania”.

Zgłoszenia kandydatów niekompletne lub złożone po terminie nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej, na stronie internetowej MCUS, tj. www.mcus.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MCUS przy ul. Mącznej 3.
Niespełnienie któregokolwiek warunku wymienionego w „wymaganiach niezbędnych” oraz nie dołączenie któregokolwiek „wymaganego dokumentu” powoduje odrzucenie oferty.
Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.

 

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. wtorek, 13 maj 2025 11:30 Konrad Karykowski
Artykuł został zmieniony. wtorek, 13 maj 2025 11:31 Konrad Karykowski
Artykuł został zmieniony. wtorek, 13 maj 2025 11:32 Konrad Karykowski