DYREKTOR
MIEJSKIEGO CENTRUM USŁUG SOCJALNYCH WE WROCŁAWIU
przy ul. Mącznej 3
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Administratora
w Dziennych Domach Pomocy przy ul. Karmelkowej 25 i ul. Skoczylasa 8
wymiar etatu: 1,000
ilość stanowisk pracy: 1
1. Wymagania niezbędne (wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku):
1) wykształcenie wyższe o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku lub średnie o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 4 lata stażu pracy;
2) nieposzlakowana opinia;
3) obywatelstwo polskie;
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych;
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe (wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku):
1) znajomość pracy biurowej i umiejętność organizowania pracy własnej;
3) punktualność, odpowiedzialność, samodzielność oraz dokładność i staranność wykonywania zadań;
5) zdolność nadawania priorytetu sprawom ważnym i rozwiązywania problemów złożonych;
6) realizacja wyznaczonych celów;
7) umiejętność pracy w zespole i efektywnego porozumiewania się;
10) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych;
11) umiejętność obsługi urządzeń biurowych i sprzętu oraz oprogramowania komputerowego
(WORD, EXCEL; PowerPoint, Outlook);
12) dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień związanych z żywieniem zbiorowym,
dokumentacją HACCP.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) sporządzanie rejestru i list obecności klientów Dziennych Domów Pomocy (dalej DDP);
2) prowadzenie rejestru wydanych indywidualnych decyzji kierujących klientów do DDP;
3) prowadzenie ewidencji odpłatności klientów za pobyt w DDP, w tym monitorowanie stanu wpływu tej odpłatności;
4) prowadzenie dokumentacji kasowej, magazynowej, rozliczeniowej i inwentarzowej w DDP;
5) planowanie zapotrzebowania na towary, zamawianie towarów z magazynów centralnych oraz
realizacja zamówień wynikających z podpisanych umów na dostawy i usługi;
6) rozliczanie zużycia paliwa w samochodach służbowych, zgodnie z zasadami obowiązującymi w MCUS;
7) sporządzanie wniosków kasacyjnych i przygotowywanie orzeczeń technicznych;
8) udział w komisji kasacyjnej i przygotowanie protokołów kasacyjnych;
9) prowadzenie dokumentacji HACCP;
10) prowadzenie instruktażu wewnętrznych z zakresu bezpieczeństwa żywności i żywienia;
11) nadzór nad przestrzeganiem przepisów sanitarno-epidemiologicznych;
12) terminowe sporządzanie sprawozdawczości z zakresu działalności DDP;
13) zastępowanie Kierownika DDP w czasie jego nieobecności;
14) archiwizacja dokumentacji DDP;
15) bieżąca współpraca z komórkami organizacyjnymi MCUS, w szczególności Działem Zamówień Publicznych oraz Działem Administracyjno-Technicznym;
16) prowadzenie dokumentacji użytkowania obiektów DDP, środków transportu wykorzystywanych przez DDP, kontroli inspekcji sanitarnej w DDP oraz zabezpieczenia pożarowego DDP
17) sporządzanie rejestru meldunkowego klientów DDP;
18) sporządzanie analiz, opiniowanie projektów aktów wewnętrznych;
19) zgłaszanie ilości posiłków do Kuchni Centralnej.
4. Warunki pracy na stanowisku:
1) stanowisko pracy wyposażone w komputer;
2) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
3) większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej;
4) zatrudnienie w ramach umowy o pracę;
5) praca wykonywana w dwóch lokalizacjach w ramach MCUS, ze wskazaniem jako główne miejsce pracy DDP przy ul. Karmelkowej 25.
5. Informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Za miesiąc czerwiec wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
2) oryginał kwestionariusza osobowego osoby ubiegającej się o zatrudnienie – według załączonego wzoru;
3) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych – opatrzone własnoręcznym podpisem;
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe – opatrzone własnoręcznym podpisem.
7. Dodatkowe dokumenty:
1) szczegółowe CV – opatrzone własnoręcznym podpisem;
2) list motywacyjny – opatrzony własnoręcznym podpisem;
3) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
4) kserokopie świadectw pracy lub aktualne zaświadczenie z zakładu pracy (w przypadku pozostawania w zatrudnieniu);
5) ewentualna kserokopia zaświadczenia o niepełnosprawności.
8. Forma zatrudnienia:
umowa o pracę na czas określony, z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
9. Termin i miejsce składania ofert:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 17.07.2025 roku (decyduje data wpływu do MCUS) w formie:
1) papierowej:
- za pośrednictwem poczty na adres korespondencyjny:
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Oferta zatrudnienia – MCUS.DKP.110-10/2025” lub
- w siedzibie Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu przy ul. Mącznej 3, pok. 160 (sekretariat) od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00–15:00;
2) elektronicznej:
-na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. w tytule wiadomości proszę wprowadzić „Oferta zatrudnienia – MCUS.DKP.110-10/2025”.
- za pośrednictwem portalu e-PUAP (w wyszukiwarce urzędów należy wyszukać miasto Wrocław, następnie wybrać Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu, w tytule pisma wprowadzić: „Oferta zatrudnienia – MCUS.DKP. 110-10/2025”.
Na dokumentach należy złożyć jeden z trzech wymienionych podpisów: podpis własnoręczny, kwalifikowany podpis elektroniczny, podpis zaufany.
Dokumenty wymienione w punkcie 6 i 7 przesłane drogą elektroniczną, kandydat jest zobowiązany przedstawić w oryginale podczas przeprowadzanej rozmowy kwalifikacyjnej.
Dodatkowe dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Miejskie Centrum Usług Socjalnych (MCUS) ul. Mączna 3, 54-131 Wrocław, dla celów obecnej rekrutacji na stanowisko Administratora, zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 14 maja 2016 r. L 119/1).
Podanie przez mnie danych osobowych jest dobrowolne. Przysługuje mi prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania”.
Zgłoszenia kandydatów niekompletne lub złożone po terminie nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji publicznej, na stronie internetowej MCUS, tj. www.mcus.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie MCUS przy ul. Mącznej 3.
Niespełnienie któregokolwiek warunku wymienionego w „wymaganiach niezbędnych” oraz nie dołączenie któregokolwiek „wymaganego dokumentu” powoduje odrzucenie oferty.
Kandydaci zakwalifikowani, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Miejskie Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru kandydata do zatrudnienia.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH